Pewną z dopuszczalnie maksymalnie wymiernych liczb, które mogą definiować renomę bloga jest bez wątpliwości ilość jego czytelników i również odwiedzających. Im więcej blog ma czytelników tym więcej może zarobić, ma większe możliwości oddziaływania, bądź jest wyraźnie bardziej opiniotwórczym miejscem w sieci.

Przebieg pozyskiwania czytelników jest łatwy, jak wszystko, jednak pochłania nakładu czasu oraz pracy. Wynikowo może być niesłychanie kosztowny, jednak cena ta zwraca się wraz z biegiem czasu i wynikami jakie zdoła zwrócić blog. Czytelnicy poszukują interesujących treści ? o tym wszyscy wiemy. Powinno się im takich informacji dostarczyć. Jak to zrobić? Starczy krótki research i wypatrzenie nisz tematycznych w naszej branży. W następnej kolejności na te nisze wypada napisać tekst. Jeżeli takich niszy jest malutko i zbliżamy się do ich totalnego wyczerpania trzeba przerzucić zaciekawienie czytelników z branży, o której się pisze na osobę autora, jego życie itd. To zezwoli czytelników utrzymać, zachować artykuły na wysokim poziomie merytorycznym i w dalszym ciągu rozwijać bloga w… nieskończoność. A z biegiem czasu, gdy w niszy będą pojawiać się nowości należy o nich pamiętać i pisać o nich na blogu. Akuratne materiały tematyczne mogą się skończyć, niemniej jednak tylko na chwilę. Z czasem nieustająco należy do nich wrócić.

Pamiętaj, że blog to nie spis stron W blogu podobnie zdołają być kategorie jak turystyka, natomiast blog to blog. Przyłóż się do jego reklamy i budowania, w końcu może być Twoją niezależną wizytówką.

Comments are closed.